Одним із найпопулярніших форматів комерційної нерухомості в Україні стали "районні" торгові центри (ТЦ). Практично у кожному житловому комплексі (ЖК) планується такий міні-ТЦ.
Здебільшого – це супермаркет, передкасова зона, необхідні магазини – аптеки, оптики – першої необхідності. Плюс там може бути невелика галерея у вигляді електроніки, якихось дитячих товарів тощо – що необхідно саме для даного ЖК та найближчих будинків. Цей формат у найближчі два-три роки розвиватиметься "практично в будь-якому місті", і не в останню чергу завдяки тому, що на нього не впливають такі проблеми, як карантин і локдауни через пандемію коронавірусу.
Формат "районних" ТЦ найстійкіший, тому що він знаходиться біля будинку, ви не залежите від транспорту, ви можете вийти у будь-який час та придбати все вам необхідно.
Як правило, у таких ТЦ, відкриваються різні служби доставок, наприклад "Нова пошта" або Justin. Тобто ви плюс до всього іншого можете зручно та комфортно собі робити замовлення та забирати його поряд біля будинку.
Локальні торгові центри – один із найперспективніших та затребуваних форматів ринку комерційної нерухомості. Це можуть бути "окремі юніти" у складі поліфункціональних районів та кварталів, коли на території нового проекту з'являється окремий або вбудований ТРЦ із галереєю бутіків, фудмолом, кінотеатром. Або ж "розвиток локальних ТЦ поблизу нових житлових комплексів та масивів", коли проект розрахований на щоденне відвідування "найближчими сусідами".
Про затребуваність локальних ТЦ почали говорити ще кілька років тому – з урахуванням нової реальності краще мати під боком центр тяжіння районного рівня, а не їхати через все місто у кінотеатр чи на шопінг.