Ми працюємо

Пн-Пт: 9-18, Сб: 10-14

E-Mail

olimp.realty.group@gmail.com

Безкоштовний

+38(0432)55-88-55

Статті

З ріелтором чи без.

 

У кожного, в кого постає проблема продати нерухомість, автоматично виникає питання, чи можливо це зробити без ріелтора.

В багатьох випадках, люди, які планують продати власну нерухомість, вважають, що можуть самотужки вирішити цю проблему. Щоб подати документи до нотаріуса, слід пройти непростий шлях підготовки документів. Якщо досконало не знати всі нюанси, це займе не тільки багато часу, а і нервів (враховуючи нашу бюрократію).

     Можна більш детально зупинитися на моментах, при яких спеціаліст з питань нерухомості, буде корисним продавцеві.

     Варто розпочати з того, що сама направленість діяльності ріелторських компаній стосується допомоги клієнту при операціях з нерухомості. Тобто, всі дії професійного ріелтора будуть спрямовані  на полегшення досягнення кінцевої мети, яку поставив перед собою клієнт.  Дії ріелтора можна класифікувати за двома напрямками – це технічні та основні. До технічних відносяться такі як забезпечення реклами об’єкту, який продається,  пошук альтернативної нерухомості, підготовка пакету документів для здійснення правочину і таке інше…

     До основних можна віднести самі технології правильного здійснення оборудки купівлі-продажу. Самого знання законодавства в сфері нерухомості недостатньо, тут дається взнаки досвід.  Досвідчений ріелтор завжди контролює та може спрогнозувати будь-яку непередбачувану ситуацію.  Коли людина не займається цим щодня, вона діє практично наосліп.

     Саме ріелтор влаштовує переговори, які іноді тривають не один день, займається організацією оформлення завдатку, грамотно встановлює терміни до оформлення правочину, ну і основне – виконує детальну перевірку юридичної відповідності документів, як об’єкта, так і документів учасників майбутньої угоди. Погодьтесь - це немало, при тому, що це не повний перелік завдань, які стоять перед ріелтором.

     Всі ці завдання ускладнюються, коли йдеться не про одне оформлення, а декілька. Людина, яка продає власне житло, як правило, потребує альтернативного об’єкту, часто створюються цілі «ланцюжки». З кожним потрібно з’ясувати безліч тонкощів. Практика доводить, що основні проблеми і складнощі виникають в процесі переговорів та досягнення порозуміння між продавцем та покупцем. Багато оборудок не здійснюються через недомовленість сторін. Кожний з учасників намагається максимально задовольнити власні потреби, які не завжди співпадають з іншою стороною. Але всі ці складнощі нейтралізує професійний ріелтор, який має великий  досвід проведення переговорів.

     Але не слід забувати, що технічні моменти не менш важливі та трудоємні .

     З самого початку будь-який продаж розпочинається з оцінки майна, яке має відчужуватися. На перший погляд задача легка, достатньо відкрити друковані видання чи Інтернет, підібрати параметри - і ціну визначено. Важливим моментом є те, що стартова ціна нерухомості є вища, за яку реально в результаті продається об’єкт, тобто оцінка вартості нерухомості за рекламними  джерелами не є ефективною. ібрати параметри іціну визначено. о відкрити друковані видання чи інись к Насправді, кожен об’єкт нерухомості має свої особливості.  Ціна на житло залежить не тільки від віддаленості від центру, та планування, а від низки інших факторів, які важко вивести в якусь класифікацію. Знову ж таки, важливу роль при оцінці майна відіграє досвід ріелтора, який добре знає кон’юнктуру ринку, адже ціни постійно змінюються: то вгору, то донизу. Для якісної оцінки слід проводити постійний аналіз ринку. Первинна оцінка є дуже важливою. Якщо ціна завищена, то звернення покупця зводиться до мінімуму, що приведе до втрати часу, якщо замала-продавець втратить кошти при продажу. Вивчення Вашої нерухомості, дозволить не лише  визначитись із ціною, але й знайти пріоритети перед аналогами, які продаються. Цей процес є ключовим в продажі нерухомості. Тому від того, на скільки ви грамотно визначите стартову ціну, залежить подальший вдалий продаж нерухомості.

     До наступного, не менш важливого фактору, який впливає на процес продажу майна, є рекламна компанія. Якщо про те, що ваша квартира продається, знаєте тільки Ви і Ваші близькі, погодьтесь, продати її буде непросто. Чим більша аудиторія потенційних покупців знають, що Ваша нерухомість продається, тим більше шансів її продати  за вигідною ціною. В агентствах нерухомості є чітко налагоджені механізми організації якісної реклами.  Подачі реклами в декілька видань недостатньо, оскільки її потрібно постійно оновлювати, іноді не один раз на день. Одна порада, коли ви визначаєтесь з посередником, проаналізуйте, який діапазон рекламної компанії вони можуть собі фінансово дозволити.

     І не потрібно забувати, що до посередника покупці звертаються цілеспрямовано, тому існує чудова можливість у ріелтора запропонувати Ваш об’єкт, звичайно, якщо налагоджена співпраця між Вами та посередником.

    Можна перераховувати цілу низку інших плюсів, які отримує продавець від роботи з професійним ріелтором:такі, як юридична відповідність, безпека при розрахунках т. ін. Але, наостанок, хочу наголосити на забезпечені комфорту та спокою, які Ви отримаєте при співпраці з професіоналом. Слід відзначити, що, нажаль, не всі посередники якісно виконують свою роботу. Тому, в першу чергу, звертайте увагу на репутацію та досвід ріелторської компанії, в такому випадку Вам не доведеться витрачати неймовірні зусилля  на кожному етапі оформлення!

 

В`ячеслав Заремба.

АН "ОЛІМП"

Інші новини