Ми працюємо

Пн-Пт: 9-18, Сб: 10-14

E-Mail

olimp.realty.group@gmail.com

Безкоштовний

+38(0432)55-88-55

Хто стає ріелтором

Хто стає ріелтором

Декілька років тому працювати ріелтором мали бажання люди, які в кризові роки залишилися без робочого місця, тому змінювали щось для себе в професійній діяльності. На сьогоднішній день престиж професії значно виріс. У зв’язку з цим влаштовуватись працювати в сфері нерухомості йде потік абсолютно різних за освітою та спеціальністю людей.

Особливо швидко досягають результату люди, які вже мають досвід роботи в інших сферах продажу. Також потрібно відзначити людей творчих професій, педагогів, військових та людей, здебільшого, жінок з вищою освітою, які мають час та бажання для самореалізації.

Можна визначити ряд критеріїв та особливостей людини, які дають можливість стати успішним ріелтором. Специфікою професії є те, що не існує чітко прописаних функціональних обов’язків. Успіх напряму залежить від того, скільки працівник витрачає сили, часу та енергії. Іншими словами, високі результати безпосередньо залежать від самої людини. Не дарма у ріелторів існує приказка «Ріелтора ноги годують». Невід’ємною складовою успішної роботи є вміння ріелтора відчувати клієнта, знаходити правильний підхід, бути уважним до нього, ну і, звичайно, присутність таких рис, як цілеспрямованість та наполегливість.

Не останню роль відіграє вміння ріелтора налаштувати приязні довірливі стосунки з клієнтом, саме це дає можливість збільшити коло корисних знайомих. А гарні відгуки та рекомендації допомагають збільшити клієнтську базу, адже вона забезпечує основний показник ріелторської майстерності.

Завдячуючи багаторічному досвіду, ми можемо чітко виділити людей, які обирають професію спеціаліста з нерухомості на все життя. Без перебільшення – це люди ерудовані, з гарним почуттям гумору, здатні проявити наполегливість для досягнення позитивного результату. Ріелтор в змозі допомогти клієнтові в прийнятті рішення, готовий на всі 100% виступити на боці клієнта. Ці люди здатні сконцентруватися на пошуку нових можливостей й при цьому не намагаються отримати вигоду з існуючого становища. Вони мотивовані на правильні дії своїми внутрішніми стимулами, а не комісією клієнта, оскільки впевнені, що якісна послуга є основною складовою їхнього професіоналізму.

Вони професіонали, які розуміють що відносини будуються не на один день, і не закінчуються придбанням чи продажем об’єкта нерухомості. У багатьох успішних ріелторів відносини між клієнтом залишаються на всю їхню професійну діяльність.